April 10, 2006

Pentru ca suntem oameni ...

nu poti sa-i ceri cainelui din scara blocului sa sufere pentru deceptiile tale







Vaginele sunt minunate!

Ne uram pe noi insine pentru ca am internalizat represiunea culturii patriarhale in care traim.
P**** din toata lumea: uniti-va!

Daca am fi fost educate intr-o cultura in care ni s-ar fi inoculat ideea ca numai coapsele plinute sunt frumoase, am ingramadi in pantece nenumarate prajiturele si am bea numai milkshake, si am huzuri in asternuturi asteptand sa ne creasca frumusel coapsele. Dar nu am crescut in aceasta cultura.

...

Imi uram coapsele, ca sa nu mai povestesc cat de mult imi uram vaginul.
Il consideram ingrozitor de respingator. Eram una dintre acele femei care se uitasera la el si, din acel moment, isi dorisera sa n-o fi facut. Imi provoca greata.
Ii compatimeam pe toti cei care ar fi fost nevoiti sa treaca pe acolo




Eve Ensler, Monoloagele Vaginului.