March 24, 2006

Courage is a choice.


ma enerveaza lasii.

tradatorii nu-mi plac pt ca stiu ca nu pot avea incredere in ei. dar lasii... ei sunt periculosi. ei intretin luciul maturand cu grija parful sub pres. impresia de luciu.


ma enerveaza greutatea aerului. si a tacerii. toti stiu unde e praful. ma apasa. fetzele lor inocente. conversatiile interesate. zambetele schimonosite. e acolo! de ce va prefaceti cu totii? DE CE?

cand a devenit lumea atat de complicata? cand au invatat toti tacerea co-interesata? e un joc? ma invata si pe mine cineva regulile? care e MIZA?


ma enerveaza slabiciunea lasilor: mizeaza pe cel mai slab. sa cedeze. sa sparga tacerea. sa-i elibereze de vina devenindu-le tzinta.


ma enerveaza pt ca nu pot sa ma alatur. din nebunie. nu din lipsa de lasitate. din prostie. din slabiciune. din ignoranta. nu ma prind niciodata ca ne jucam. care ziceati ca e MIZA? pot si eu. dati-mi o sansa. sa-mi explice cineva cum.


ei n-au citit aceleasi carti pe care le-am citit eu? numai eu pun botul pt eroul care salveaza lumea? numai eu tin cu echipa care pierde? numai eu plang cand moare 'ea' la sfarsit? adica voi toti stiti ca e un joc?

n-am vrut sa va stric placerea, zau. pur si simplu n-am inteles. sunt pe din'afara. eu cu visele mele. voi cu realitatea. pe care eu n-o inteleg. pe care n-o vreau. de care ma tem. e inselatoare. plina de dedesubturi. de itze. de lasi.


pic @ Ellen von Unwerth, From Revenge, 2002 (editata un pic)