May 08, 2009

Daca visezi sa castigi la loterie, CUMPARA-TI BILET!


Asta e pentru toti actorii tineri care se miorlaie ca 'stau pe bara'.

Uite: eu, fac un film. Scurmetraj. Sunt o fata desteapta - cine stie? Ar putea iesi ceva bun.

Dar de unde naiba te iau?
Cum dau de tine?
Sigur ai un numar de telefon, o adresa de email macar. Ce faci cu ele: le-ai pus la naftalina? Astepti sa faca pui? La ce-ti folosesc daca le stii doar tu, mama ta si prietenii tai apropriati?

De ce sa muncesc eu zeci de ore numai ca sa vad ca existi, sa-ti vad mutra, si alte zeci de ore ca sa gasesc pe cineva care te stie sau stie de unde sa te iau?

Cum pana mea esti tu actor si n-ai 2 poze undeva, sa stie lumea cum arati. Nu zic sa ai mai multe, ca deja exagerez. 2 poze si date de contact. Nu-i asta jobul tau? Nu asta ti-ai ales tu sa fii? Sau crezi ca o sa intervina Dumnezeu personal ca sa joci tu intr-un filmulet? Ei bine, nu! Dumnezeu are lucruri mai bune de facut. Mor aia in Africa de foame, stii?

Si, intre noi, e de cacat sa deranjez regizori, si alti actori, si directori de teatre ca sa dau de nr tau de telefon. E si mai de cacat sa ma uit ore intregi la poze in baza de date a unei agentii, de ma usturau ochii si-mi amortise mana pe mouse, ca sa descopar la sfarsit ca pozele sunt din 2007 si tu arati cu 2 ani si 10 kile mai batran.

Daca vroiam sa ma fac detectiv, ma faceam!

Si pentru D-zeu - nu mai zice niciodata: "n-am poze". Fa-ti!
Da dovada de un minim de profesionalism.
Si asta nu inseamna ca tre sa arati ca in playboy: nu toate filmele sunt cu curve. Mi se rupe cat de sexi poti sa fii - poti sa arati ca un om normal? Mi se rupe cati muschi ai - ai vazut vreun Rambo facut de romani? Chiar crezi ca o sa facem curand? Ok, atunci fa-ti o poza cu muschi, just in case. Pentru restul cazurilor, incearca niste poze in care sa te gandesti la ceva pe bune. Privirile goale si tampe gen buletin nu te recomanda. (doar daca vrei sa joci rolul de cadavru in vreun CSI, atunci, da! excelenta idee!)

Am gasit o baza de date excelenta la Casandra. Guess what: niciun nr de contact, niciun email. La ce v-ati mai pus acolo CV-urile? Sa-mi faceti in ciuda?

V-a iesit beton. Mor de ciuda.