January 24, 2009

You Will Still Be Here Tomorrow, But Your Dreams May Not




Subject: Re: Your Contribution to Emotional Suicide
Date: 21.01.2009 at 23:12 [UT+2]

Hello Cris: Thank you for such an insightful note. [...]

Your PM was certainly one of the more vivid notes you've sent to me. I sincerely appreciate your honesty and your generosity in sharing yourself with me in this way. You are a wonderful person and I delight in my good fortune at being in touch with you when you have time and interest. Learning about you, gaining by your insights from your experiences, is a joy for me.
Please take the best of care.
Be well and be safe, Cris.
Randy


Subject: Re:
Date: Today at 00:07 [UT+2]

I don't know what to say. :D

I somehow feared you may be put off by the 'intensity'. Some ppl take it like it's against them, when it's just my way of expressing things I care about. I'm relieved I don't scare you.
[...]
yesterday, yet another friend asked me IF I want a relationship. I'm beginning to ask myself that.
what if I don't?
what do I do for a happy ending?
what do I do with all my fantasies about it?

I dreamed of a wedding dress that turns black when I put it on, then into pants. Is that who I am - and I've just let others fool me into thinking I want a princess off-white dress, with the prince that goes with it?
or am I just giving up?




(1/21/2009 8:28:45 PM):
auzi
ma gandeam sa te intreb ceva, sper sa nu te superi
Cris: pai nu stiu dinainte :D
Probabil ca nu …mda
Cris :D
daca te intereseaza sa ai o relatie …de cuplu, evident
Cris:
Cris: mah, in principiu, da
in principiu?
Cris: in realitate, nu neaparat



Cris: vreau, daca pot avea ceva altfel decat am avut
eeehhheeeiiii
Cris: ma rog, fix cum cred eu ca ar fi bine
fix? ;;)
Cris: Adica... am ajuns eu la niste concluzii, ce chestii nu merg, desi par super in teorie
daca nu se poate fara, atunci nu

ce? ca sunt curioasa; daca vrei sa-mi zici, bineinteles
Cris: vreau, doar ca e dificil



Cris:… nu mai vreau sa fac concesii stupide …ma rog...:) complicat
da, foarte
Cris: e genul de lucru pe care il recunosti cand il vezi
si care si dureaza?
Cris: pai, m-am gandit eu - ca daca eu sunt asa, si relatiile mele dureaza… deci e posibil
si...astepti?
Cris: nu neaparat :)


Cris: mie mi-a placut de cand eram mica sa fiu indragostita de cineva; asta e singurul lucru pe care il caut cu adevarat; restul - e o chestie de noroc, banuiesc
ma gandeam daca faci ceva concret; in sensul asta
Cris: nu, si imi displace si ideea;
cand cauti ceva esti limitat de ceea ce stii si crezi ca stii; dar realitatea intotdeauna depaseste experienta ta. si solutia poate fi in afara a ceea ce as sti si deci as cauta eu

nu sunt de acord
pentru ca poti sa cauti ceva anume si realitatea sa vina peste tine cu ceva total neasteptat insa potrivit
Cris: pai tocmai; excelent. sa faca asta :D



Cris: mi-am verificat teoria asta de n ori
daca 'incerci' chestii, poate sa-ti placa si lucruri pe care stii ca NU le vrei
si din diferite motive, sa ramai cu ele.
daca probezi cizme cu un nr mai mare, sigur iti vin
nu esti constient ca alea nr tau ti-ar veni la fix
i-am zis ioanei sa nu vada ap la et 10 ca e posibil sa-i placa unul. :D

sincer, mi-e greu sa inteleg cum ai putea sa intelegi la inceput ca omul ala e ceea ce-ti trebuie; asta-i buna
Cris: pai; din experienta, stiu ca la etajele 9 -10 nu e apa, nu e caldura, si se strica mereu liftul; daca ma duc sa vizitez ap o data, de doua ori, e posibil ca in ziua aia sa fie si apa si caldura si lift; si sa-mi placa la nebunie
mda
Cris: dupa ce il iau, ma lovesc fix de problemele de care stiam



Cris: mda…asa e mereu… nici nu ne dam seama cate concesii facem
eu cred totusi in surprize placute
Cris: pai d'aia imi tot cumpar eu reviste glossy pt femei ;)
mai ales cand au rujuri cadou

:) anunta-ma cand ai noutati
Cris: ok :D