February 25, 2008

Evident.


Evident, ca peste tot si de fiecare data, eu eram singura, singura. Cel putin de data asta, n-a mai comentat nimeni, nimic. Aveam deja raspunsul pregatit : de-aia.


Intre noi fie vorba, m-am gandit ca – realist vorbind – trebuie sa ma obsinuiesc cu ideea. Sunt cine sunt, si asta are cumva un efect direct asupra situatiei – si se zice ca daca te zbati, te duci mai repede la fund. Deci, ok, nu ma mai zbat.


Dar nici sa ma gandesc n-am voie ? Trebuie sa ma gandesc. E ceva in neregula, si nu poate fi decat cu mine, pt ca lumea se descurca de minune. Deci doar eu, nu. E vina mea. Ceva ce fac; sau ceva ce nu fac. Dar ce ? Ce ?

Nu-mi vine nimic. Habar n-am. O sa raman singura pentru tot restul vietii. Ce zic eu? Pentru totdeauna. Pentru ca e ceva in neregula cu mine si nu stiu ce.


Stai putin. Asta-i gandire din aia nashpa, totul-sau-nimic. Deci, nu. Si daca e ‘numai vina mea’, tot nu e bine – cine ma cred? adica cum? Eu ii controlez pe toti? Normal ca nu. Deci as vrea sa-i controlez. Nu, n-as vrea, ai innebunit? N-as mai avea timp sa merg la buda. Adica noi vorbim chestii serioase, si tu tot la cacat te gandesti. Nu, mah, stai un pic…


Deci.

Nu rade ca nu-i nimic de ras in chestia asta. O femeie la 30 de ani nu-si permite sa fie singura, pricepi ? N u – s i p e r m i t e.


Aoleu, nu trebuia sa zici asta. De ce naiba ai zis asta ? Pai tu nu stii cu cine vorbesti ? Cum adica nu-mi permit ? Io imi permit orice vreau, auzi. Cine-mi zice mie ce sa fac ? Nu zice nimeni, doar ca… nu se face. Cine, mah ? Care ? Adu-l aici sa-l vad si io. Sa se uite’n ochii mei si sa-mi zica : n-ai voie sa faci asta. Ba ai voie, n-a zis nimeni ca n-ai. Doar ca… Auzi. Tu chiar nu vrei pe nimeni ?


Bai, ma lasi ? De unde naiba veniti toti cu ideile astea ? Aha ! Deci ai mai auzit asta. Da, sigur, prostiile se invata repede. De ce sa fie prostie ? Daca nu vrei, e ok, e treaba ta. Pai parca ziceai ca nu e treaba mea. Ok, gata, am inteles, deci nu vrei. Pai zi asa. Pai zic, da’ ma intreaba pe mine cineva?!? Toti ma intrebati ‘cand - auzi ‘cand am de gand sa …’ de parca e cu programari. In martie, la 16:22. Intr-o miercuri, e bine?


Daca faci misto, n-are sens.

Altfel, are? Daca sunt serioasa, si iau lucrurile astea in serios, are sens? Care-i ala, daca nu te superi, ca vad ca te pricepi.