December 27, 2006

la munca, bah!! (doar ca sa ma dau mare si sa "share")

adica yours trully invata sa manareasca chestii pe calculator - (i.e. sa editeze filme)




povestea:

prin septembrie, nashii mei m-au plimbat nitel prin jud brasov (cred). uite'asa am trecut pe langa falnica cetate a rasnovului - si am urcat ca cica mie-mi plac cetatile (si sabiile, si super-eroii... aveam o prietena care avea o sabie veche (si un samovar urias de argint); mi se parea foarte cool; dar eram teenager si mi se pareau multe chestii cool; nu ca acuma... :-P madalinei, georgianei, si altor necredinciosi).

tot ce e de vazut, am filmat io (cu o camera foto! sa n-aud complaints despre calitatea video/sunet, blah-blah-blah). sunt si niste poze - la poze. e si o taxa de intrare (parca 100 000 roli), care-ti cumpara dreptul sa vezi de aproape zidurile de piatra si pe interior (sic!)
ce nu pot sa va arat (ca costa prea mult o poza si io sunt cost-efficient) e curtea interioara - plina de 'relicve'/obiecte 'istorice': o caruta, niste vase mari, o gradina...

"si cam ce e de vazut?" o intreb pe tanti de la intrare... 'cum ce? zice ea... "cetatea!"
'ok, ok', ma inrosesc io ca un turist ignorant ce eram, 'ce anume?'... "pai mai sunt niste camere cu niste sulite d'alea de piatra vechi, niste coridoare, si cam atat" ...
aham...

(adica mereti voi daca sunteti mai smecheri si explicati-mi si mie de ce am urcat tot muntele ala? carute am mai vazut io... ok, ok! privelistea e nice. vezi si poze. si rasuna tare frumos barbieru' pe toata valea... rasuna frumos, ca 'tare' am muncit io sa-l fac sa sune... me=out)