June 18, 2006

“History will be kind to me for I intend to write it” Churchill


"Meciul de astazi dintre Romania si Franta a fost un spectacol total din punct de vedere rugbystic. „Cocosii” si „stejarii” au aratat ce inseamna un meci de rugby disputat la inalt nivel si ne-au facut sa ne dorim mai des astfel de jocuri la noi in tara." http://www.rugby.ro/articol_a.asp?aid=10275

siiigur! daca a fost asa maret, cum de s-a terminat 60-si EI, 14 noi?? cum de ne-au bagat eseu-dupa eseu de nu puteam sa intorc capul sa vad si io langa cine naiba m-am asezat- zbang! alt eseu. ..care naiba striga incontinuu acolo jos '"allez_france!" - zbang, inca unu. cred ca si francezii erau putin uimiti. "am mingea! hai, nu ma opreste nimeni? nu, ba, du-te! lasa ca te prind cand te intorci...ce crezi?! tot p'aici treci, nici o grija!"

un sictir pe ai nostri, ce n-am pomenit. o plictiseala si o economie de energie de-ai jura ca mergeau pe baterii de unica folosinta. ah, da_ va rog. pe aici. nu, nu mergeti p'acolo, ca-i inghesuiala. va fac io loc. ia da-te bah, sa treaca domnu' cu mingea! nu va suparati ca va calc putin pe cap, am crezut ca e colegu'. da cu mingea asta ce-i aicia: e a dvs?

nota pt fete: jucatorii aia chiar sunt impresionant de mari (ok, unii), si trebuie sa fie tare curajosi sa se arunce asa cu capul inainte. live pare mult mai periculos decat la televizor.

terenul e mai mic decat mi-l imaginasem; sunt foarte multi oameni pe teren altii decat jucatorii - tot timpul. asta nu se vede la tv. si sunt multi francezi in bucuresti care stiau de meci. cam atat. ma mai duc! sper sa prind si meciuri serioase.